سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ۱۳:۵۱

اخبار

برگزاری رزمایش ترکیبی و مشترک انبارهای نفت شمالغرب و بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب

رزمایش ترکیبی و مشترک چهارمرحله ای بین بخشی انبارهای نفت شمالغرب و این بهداشت و درمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، در راستای پایش عملکرد کارکنان در مراکز صنعتی در شرایط اضطراری ، اینبار رزمایش ترکیبی  و مشترک در انبار های نفت شمالغرب برگزار شد.
در این رزمایش که کلیه نیروهای بین بخشی  از  انبارهای نفت تبریز ، اردبیل ، میاندواب ، بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور و نهاد های برون سازمانی شامل ؛ هلال احمر ، اورژانس شهری، نیروهای مسلح ناجا و سپاه حضور داشتند ، در ۴ مرحله برگزار شد.

مرحله اول مربوط به حمله سایبری به تاسیسات ،  مرحله دوم قطع برق کل تاسیسات و استفاده از مولد های تولید برق ثابت ، مرحله سوم استفاده از مولد های برق سیار و کاهش میزان صدمات به واحدها و در نهایت مرحله چهارم آتش سوزی در یکی از مخازن و انجام اطفا حریق به صورت فومینگ و کولینگ وجوهی از مخازن مجاور بود که عملیات امداد و نجات توسط نیروهای امدادی انجام شد .

بعد از اتمام رزمایش ، موارد لازم جهت تجزیه و تحلیل swot در اتاق مدیریت بحران برگزار گردید .
در این رزمایش دبیر پدافند غیر عامل و مدیریت بحران  بهداشت و درمان  صنعت نفت شماِعرب کشور ، دکتر مقدم  شرکت داشته و نکته نظرات لازم اصلاحی برای تنظیم سناریوی مشترک ارائه نمود و پیشنهاد برگزاری یک رزمایش جامع در انبار نفت جدید ارومیه که در محل حساس منطقه  قرار دارد را بیان نمود.

رزمایش انبار نفت 9
رزمایش انبار نفت 8
رزمایش انبار نفت 7
رزمایش انبار نفت 6
رزمایش انبار نفت 5
رزمایش انبار نفت 4
رزمایش انبار نفت 3
رزمایش انبار نفت 2
رزمایش انبار نفت 1

رزمایش انبار نفت 10
۲ آبان ۱۴۰۳ ۰۹:۱۶
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۳۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید