سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ۱۳:۴۹

اخبار

سفر یکروزه دکتر عظیم زاده رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب و هیات همراه به منطقه ارومیه

با هدف پیشبرد سلامت کارکنان و خانواده ها دکتر عظیم زاده و هیات همراه ، در نشستی صمیمی جهت مسائل و مشکلات درمانی کارکنان شرکت های پخش و گاز ارومیه را برررسی نمودند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، دکتر عظیم زاده ، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات قابل توجه در حوزه بهداشت و درمان گفت : در تلاشیم با همکاری و افزایش تعاملات با درمانگاه ها، آزمایشگاه ها، رادیولوژی ها و... جهت انجام خدمات بهداشت و ارتقای سلامت  شاغلین و بازنشستگان زمینه مساعدتری را فراهم نماییم.

مهندس مجرد مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان آذربایجان غربی ،با  اشاره به اهمیت موضوع سلامت و درمان کارکنان گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی، کوهستانی بودن منطقه همچنین حساسیت کار در واحدهای عملیاتی ، ارائه خدمات بهینه درمانی از مهمترین اولویت‌ها و رسالت های این منطقه می باشد و خدا را شاکریم که طی سالها فعالیت درمانگاه صنعت نفت منطقه ارومیه ، شاهد حضور و همراهی پزشکان متعهد و متخصص در این مرکز بوده‌ایم که همیشه و در هر شرایطی فعالیت خود را در عرصه سلامت به نمایش گذاشته و بی‌هیچ چشم داشتی بر اساس موازین اخلاقی و علمی خود در گسترش سلامت کارکنان و خانواده آنان گام برداشته‌اند.

در ادامه دکتر سودی رئیس مرکز سلامت خانواده ارومیه ، با ارائه گزارشی از اقدامات انجام یافته در درمانگاه ارومیه ، نوید عقد قرارداد با دندانپزشک ، دکتر ساسان کارگر را اعلام نمود و بدلیل گلایه همکاران از نبود دندانپزشک در ارومیه ، این امر را موجب افزایش رضایتمندی خانواده بزرگ صنعت نفت در ارومیه و شهرهای همجوار دانست.

دکتر مقدم رئیس روابط عمومی و دبیر پدافند غیر عامل و مدیریت بحران نیز با اشاره به برنامه های بهداشت و درمان جهت آماده سازی کارکنان جهت شرایط اضطراری ، با اشاره برگزاری رزمایش های مختلف در سطح شهر تبریز ، در خصوص امکان سنجی برگزاری چند رزمایش برای کارکنان استان آذربایجان غربی را خواستار شد.

 

جلسه 4
جلسه 3جلسه 2

۱ آبان ۱۴۰۳ ۱۰:۴۵
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۲۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید