سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۵۸

اخبار

بزرگداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) و مقام زن در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور

بمناسبت میلاد دخت نبی حضرت زهرای اطهر (س) مراسم جشنی در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، بیستم جمادی الثانی سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن ، تولد حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی روابط عمومی این بهداشت و درمان طی مراسمی از کارکنان اناث تجلیل نمود.

در این مراسم ابتدا با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید توسط قاری جوان حامد فروزنده زینت بخش محفل گردید سپس دکتر شمس الدین حسینعلی زاده رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور با خیر مقدم گوئی به حضار و تبریک این روز به همکاران ، آرزوی موفقیت روز افزون برای کارکنان اناث نمود و گفت : در موازین شرعی و آموزه های ما شیعیان حضرت فاطمه (س) بهترین الگو برای بانوان ما هستند که از هر جهت بانوی نمونه بودند چه از لحاظ فرزند پدری که در دوران کودکی به مراقبت و تیمارداری از پدر می پرداختند و لقب ام ابیها را دریافت کردند و چه در بعد همسرداری ، فرزند پروری ، ولایت مداری و دفاع از حق و عدالت که بانوی بزرگواری بودند وامید دارم همکاران از ایشان الگو برداری کرده و به تاسی از ایشان در زندگی خود عمل نمایند.

در ادامه به اهمیت ورزش پرداخته و گفت ما جهت ایجاد انگیزه و نشاط در روحیه همکاران به این امر مهم توجه خاصی داریم که این گفته خود را در گلگشت های خانوادگی ، برگزاری ورزش پلاتس و مسابقات جام فجر ، افتتاح باشگاه ورزشی نمونه هایی از اقدامات ماست . چنانچه می دانید و از قدیم هم گفته اند عقل سالم در بدن سالم است و بر خلاف ماشین ، بدن انسان با ورزش درست و با اصول علمی به بهترین درجه از سلامتی می رسد.

دکتر حسینعلی زاده سپس سال نو را به همه همکاران تبریک گفته و آرزوی سالی سرشار از سلامتی ، شادکامی و موفقیت را داشت و گفت یک سال در کنار هم به خدمت رسانی به جمعیت طبی صنعت نفت پرداختیم ان شاء ا... بتوانیم در سال جدید با تلاش مضاعف و بیشتر بتوانیم خدمات بهتری را با کیفیت بیشتر به جمعیت طبی صنعت نفت ارائه نمائیم و ماندگار باشیم. در سال جدید کلینیک های تخصصی افتتاح خواهد شد و این نیازمند تلاش بیشتر عزیزان است.

در ادامه اکبر قهرمانی مسئول امور ورزش و تربیت بدنی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ضمن خیر مقدم گوئی به حضار و تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و روز گرامیداشت مقام زن و مادر ، گزارشی از عملکرد امور ورزش در سال 96 را ارائه نمود.

سپس دکتر امیر محمود عرفانی ضمن خوشامد گوئی به حاضرین ، میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز بزرگداشت مقام زن و مادر را تبریک گفته و آرزوی سلامتی و شادکامی برای کلیه کارکنان اناث نمود.

در پایان هدایایی جهت تجلیل از نفرات برتر مسابقات جام فجر و نیز کارکنان اناث بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور اهدا شد.

 

روززن15
روز زن14
روز زن13
روز زن12
روز زن11
روز زن10
روز زن9
روز زن8
روز زن7
روز زن6
روز زن5
روز زن4
روز زن3
روز زن2
روز زن1

روز زن 44
روز زن43
روز زن42
روز زن41
روز زن40
روز زن39
روز زن 38
روز زن37
روز زن36
روز زن35
روز زن34
روز زن33
روز زن32
روز زن31
روز زن30
روز زن29
روز زن28
روز زن27
روز زن26
روز زن25
روززن24
روز زن23
روز زن22
روز زن21
روز زن20
روز زن19
روز زن18
روز زن17

روز زن15
روزن16
 

 

۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ۱۵:۵۹
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۱,۰۶۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید