سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۵۶

اخبار

گرامیداشت روز پرستار در بهداشت ودرمان صنعت نفت شمالغرب کشور

همکاران پرستار بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، در روز پرستار مورد تقدیر قرار گرفتند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، رئیس این بهداشت و درمان بهمراه مسئولین با حضور در بخش اورژانس ، از همکاران پرستار شاغل با اهدای هدیه فرهنگی تقدیر کردند.

در این مراسم دکتر حسینعلی زاده با تشکر از همکاران پرستار ، نقش آنان را در کاهش آلام بیماران بارز و کاری خدا پسندانه دانست و گفت پرستار ؛  توصیف فردی است که به اندازه کافی قوی باشد تا هر چیزی را تحمل کند و به اندازه کافی نرم باشد ، تا هر کسی را درک کند . پرستاری فقط یک هنر نیست بلکه قلب است. پرستاری یک علم نیست، یک وجدان است .روز پرستار، روز  درخشیدن ایمان در قلب های مهربان، روز افتخار انسان به انسانیّت است .حس احسان و نوع دوستی فقط در شغل پرستاری خلاصه نیست. بانویی که به یاری همسر جانبازش کمر بندد، مادری که سال ها بار پرستاری از فرزند معلولش را بر دوش می کشد، نیکوکاری که به یاری معلولان و سالمندان رنجور شتافته، همه نام پرافتخار پرستاری بر سینه دارند و بشارت پاداشی گران در آینده ای نه چندان دور دارد ، هر حرکت انسانى یک پرستار براى بیمار، یک حسنه است. این روز بر شما عزیزان تهنیت باد.در ضمن ایشان رفتار زینب (س) گونه پرستاران در مراقبت از مراجعین خود را نشان دهنده ی مقام معنوی این بزرگواران دانست و گفت روز میلاد بانوی بزرگ اسلام ، پرستار تمام نیکی ها، پرستار تن رنجور ولایت، پرستار ارزش های مقدس عاشورا، زینب کبری(س) را روز پرستار نامیده اند ، روزی که در آن ، میلاد پرستار همه عاطفه ها و همه ستاره های درخشان ایمان و عفّت و پرستار همه ارزش های زخم دیده در تاریخ شیعه  است و این روز را به همه پرستاران و منادیان انسانیّت و ایمان تبریک می گویم؛ به همه پرستارانی که از پس ابر حیا و عفّت، باران عاطفه باریدند و به نور ایمان درونشان گرمای زندگی در کالبد جامعه جاری کردند.

دکتر مسکوچی گفت : پرستار یعنی ایثار به تمام معنی و همدرد شدن با بیماران ، تا با شناخت روحی و جسمی آلام آنها ، بتوانند کمک حال بیماران باشند.


پرستار1
پرستار16
پرستار15  
پرستار11 
پرستار9
پرستار7
پرستار6 
پرستار4
پرستار3
پرستار2
پرستار18
پرستار19

۱۱ دی ۱۳۹۸ ۱۲:۳۷
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۱,۳۰۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید