سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۲۰

اخبار

برگزاری اقدامات قابل اجرا برای مدیریت بیماری کرونا در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب

اولین جلسه اقدامات قابل اجرا برای مدیریت بیماری کرونا در این بهداشت و درمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، با توجه به لزوم پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا در کشور و اهمیت انجام اقدامات پیشگیرانه ، جلسه ای با عنوان اقدامات قابل اجرا در مدیریت بیماری کرونا ویروس با حضور مسئولین این بهداشت و درمان تشکیل شد.

در این جلسه دکتر حسینعلی زاده توضیحات جامعی در مورد کرونا ویروس بیان کرد و اقدامات قابل اجرا در مدیریت آن را تشریح نمود و با نظر همه حضار مقرر شد ، ماسک N95 در بین کارکنان این بهداشت و درمان و ماسک های معمولی جهت استفاده بیماران در اختیار پزشکان و واحد اورژانس قرار داده شود تا در صورت مشاهده بیماری آنفلوآنزا و موارد مشکوک به کرونا ویروس ، ماسک جهت جلوگیری از انتشار و سرایت آن به سایرین ، در اختیار فرد مشکوک به بیماری قرار داده شود و تعدادی نیز در انبار جهت استفاده در مواقع لزوم انبار گردد.

برنامه های ضدعفوانی تجهیزات و سطوح طبق ضوابط ابلاغی مدیریت بیماری های واگیر ، توسط زینال زاده با دقت بیشتری پیگیری شود و گزارش مربوطه در جلسات آتی ارائه گردد. برنامه های کنترل سلامت کارکنان خدمات و آبدارخانه توسط مسئول خدمات عمومی اجرایی تر شود.

در خصوص نحوه مدیریت اصول بهداشتی در انجام اسپیرومتری معاینات دوره ای ، مقرر شد فعلا در موارد مشکوک به بیماری های ویروسی ، اسپیرومتری انجام نگیرد.

برگزاری کلاس آموزشی در خصوص آنفلوآنزا و کرونا ویروس برای جمعیت طبی و کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور از دیگر اقداماتی بود که مورد تائید حاضرین قرار گرفت.
چک لیست وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و معاونت بهداشت مرکز سلامت برای مقابله با کرونا ویروس توسط حاضرین بررسی و مورد ارزیابی قرار گرفت.

کر2
کر1

۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ۱۰:۵۹
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۱,۲۶۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید