سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۱:۳۷
 

اخبار

تکمیل معاینات سلامت کار و خانواده مدیران ارشد مراکز صنعتی شمالغرب کشور

سلامت کار و خانواده این بهداشت و درمان معاینات مدیران ارشد مراکز صنعتی شمالغرب کشور را در یک روز تکمیل کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، واحد سلامت کار ، پزشکی خانواده و روابط عمومی این بهداشت و درمان در طرحی اقدام به انجام معاینات سلامت کار و خانواده مدیران ارشد و همسر مراکز صنعتی کرد.

در این طرح که با همکاری واحدهای مختلف ، به انجام رسید ، روابط عمومی از مدیران ارشد مراکز صنعتی ، پالایشگاه تبریز ، پتروشیمی تبریز و ارومیه ، شرکت گاز استان آذربایجان شرقی ، غربی و اردبیل ، گاز منطقه هشت عملیات انتقال گاز ، شرکت پخش فرآورده های نفتی آذربایجان شرقی ، غربی و اردبیل دعوت کرد.

با برگزاری جلسات متعدد هماهنگی واحدهای سلامت کار ، پزشکی خانواده ، آزمایشگاه ، دندانپزشکی ، اورژانس ،تغذیه و مرکز سلامت روان برنامه های اجرایی در روز معاینه ، جزء به جزء بررسی و زمان بندی گردید.

روز پنج شنبه 17 نفر از مدیران ارشد بهمراه همسر ، از ساعت 7:30 در پلی کلینیک بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور حاضر شده و تا ساعت 15 معاینات سلامت کار و خانواده خود را انجام دادند.

ابتدا آزمایشات ابلاغی از سوی مدیریت سلامت سازمان ویژه مدیران ارشد ، معاینات دندانپزشکی بهمراه برخی اقدامات غربالگری و جرم گیری و ترمیم سطحی دندان و نیز ارائه آموزش های لازم انجام گرفت.
 در ادامه پس از صرف صبحانه مدیران با مراجعه به پرستاران سلامت کار ضمن تشکیل پرونده به تکمیل آن پرداخته و پرسشنامه های مربوطه را پر نمودند.

ادیومتری در واحد شنوائی سنجی توسط کارشناس ادیومتری انجام شد.

انجام نوار قلبی ، اسپیرومتری از دیگر اقداماتی بود که در واحد اورژانس توسط پرستاران این واحد انجام و توسط پزشک مسئول اورژانس دکتر عرفانی نوار های قلبی بررسی و یک مورد ارجاع فوری به متخصص قلب و عروق داده شد. سپس ایشان با مراجعه به کلینیک تغذیه از آموزش های چهره به چهره توسط کارشناس ارشد تغذیه بهره مند شده و پمفلت های مختلف در خصوص دیابت ، فشار خون و ... به ایشان تحویل داده شد.

در نهایت پزشک سلامت کار برای آقایان و پزشک خانواده برای خانم ها ، با رویت نتایج ادیومتری ، نوار قلب ، اسپیرومتری و فرم های تکمیل شده توسط پرستار سلامت کار و خانواده ، آموزش های چهره به چهره را نموده و توصیه به انجام سونوگرافی برای همسر مدیران کردند.

سپس مدیران ارشد به همراهی یک نفر پرستار به بیمارستان الغدیر ارجاع داده شده و بعد از ویزیت متخصص قلب تست ورزش انجام شد . مدیران در بیمارستان توسط فوق تخصص ریه نیز معاینه شده و نتایج اسپیرومتری آنها مورد بررسی قرار گرفت.

قابل ذکر است طبق تصمیمات متخذه در جلسات هماهنگی مقرر شد ، روابط عمومی با تهیه فرم نظرسنجی برای مدیران ارشد ، رضایت آنها را از روند انجام معاینات سلامت کار و خانواده ارزیابی نماید. قطعا نظرات مدیران رهگشای تلاش همکاران این بهداشت و درمان برای افزایش رضایت مندی خانواده شریف صنعت نفت خواهد بود.

مدیران20
مدیران17
مدیران16
مدیران15
مدیران12
مدیران11
مدیران10
مدیران9
مدیران8
مدیران6
مدیران5
مدیران4
مدیران3
مدیران1

۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ۱۰:۰۵
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۱,۰۲۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید