سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۳۱

اخبار

تشدید اقدامات بهداشتی به منظور کنترل کرونا ویروس توسط واحد EOC بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب

با تصویب کمیته مدیریت بحران بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، تیم واکنش سریع جهت گندزدائی ساختمان پلی کلینیک و اقدامات پیشگیری و کنترل بیماری کرونا تشکیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، کمیته بحران این بهداشت و درمان با تشکیل جلسات متعدد ، اقدامات پیشگیرانه را با دقت بیشتری اجرائی می نماید.

در این اقدامات ، تیم EOC بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور از ساعت 5:30 صبح تا پایان شیفت کاری در پلی کلینیک حضور یافته و به گندزدائی سطوح ، دستگیره ها اقدام می کند.

این تیم ، به منظور انجام اقدامات پیشگیرانه و کنترل کرونا ویروس از ساعت 5:30 صبح هر روز جهت گندزدائی کلیه بخش های پلی کلینیک در این بهداشت و درمان مستقر بوده و حداکثر نیم ساعت قبل از شروع روزکاری ، تمامی بخش ها و اماکن عمومی بوسیله پمپ های مربوطه گندزدائی می شود.

این تیم بصورت روزانه با ارائه گزارش های اقدامات راس ساعت 7 صبح هر روز و همچنین پیگیری های تلفنی وضعیت افرادی که جهت تست های تکمیلی به سطوح بالاتر ارجاع داده شده ، اقدام به سنجش تب پرسنل بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور بصورت روزانه انجام می شود.

بدیهی است با ارائه مشاوره و ارائه راهکار های لازم به واحدهای HSE شرکت های صنعت نفت شمالغرب کشور از اصلی ترین اقدامات جهت پیشگیری و مقابله با این بیماری می باشد.

تیم واکنش سریع با اعزام به محل کار و منازل افراد مشکوک از جمعیت طبی تحت پوشش ،  آموزش های لازم به افراد و یا خانواده های آنها را داده در ضمن گندزدائی محل کار و منزل ایشان را  انجام می دهد که نمونه آن در مورخ 98/12/17 با اعزام تیم واکنش سریع به منزل دو  مورد مشکوک بستری اقدامات لازم انجام گرفت.

تشکیل جلسات موردی کمیته بحران در پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس هر روز هفته انجام می شود.

امید که با یاری هم کرونا را شکست دهیم.

 

آموزش2
آ»وزش1

۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ۱۰:۰۵
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۷۲۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید