سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۱ آذر ۱۴۰۳ ۱۲:۰۹

اخبار

برقراری نظام پاسخ دهی تلفنی در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور

بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور جهت پاسخ دهی به نیازهای جمعیت طبی تحت پوشش اقدام به برقراری نظام پاسخ دهی تلفنی نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، نظام پاسخ دهی تلفنی ( Call Center) با هدف رفع نیازهای بهداشتی و درمانی جمعیت طبی تحت پوشش این بهداشت و درمان در شرایط بحرانی ابتلاء به Covid-19 جهت پیشگیری از گسترش ابتلا و شیوع بیماری ، کاهش احتمال ایجاد عوارض مرگبار Covid-19  و مدیریت تقاضا در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، شماره تلفن 31153115 - 041  همه روزه از ساعت 8 صبح لغایت 20 با حضور پزشکان و کارشناسان این بهداشت و درمان آماده پاسخگوئی به کارکنان شریف و جمعیت طبی تحت پوشش در خصوص هدف فوق الذکر می باشند.

با توجه به مکاتبات ارسالی به مدیران عامل شرکت های صنعت نفت شمالغرب کشور جهت اطلاع رسانی مناسب به کارکنان متبوعه شرکت خود در خصوص نظام پاسخ دهی تلفنی ، کارشناسان این بهداشت و درمان آماده پاسخگوئی ، پیگیری موارد مشکوک و ابتلا به بیماری و  نیز آموزش موارد اشاره شده در ذیل می باشند.

ارائه توضیحات تکمیلی به افرادی که به هر دلیل سوالاتی مرتبط با وضعیت شیوع و یا میزان شدت بیماری در منطقه دارند و در زمان تماس امکان پاسخ دهی فراهم نبوده است.

ارائه توضیحات تکمیلی و آموزش افرادی که بر اساس توصیه پزشک از دستورالعمل قرنطینه در منزل تبعیت می نماید.

پیگیری روزانه افراد خانواده بیماری که بعتل ابتلا به Covid-19 در بیمارستان بستری می باشند تا 14 روز.

پیگیری روزانه افراد دارای ریسک بالای ابتلا به عوارض مرگبار Covid-19

آموزش مراقبت از خود و اصول پیشگیری از ابتلا به Covid-19

آموزش اصول ایمنی و گندزدائی محل سکونت افراد مبتلا به Covid-19

پیگیری روزانه خانواده و فردی که از برنامه قرنطینه در منزل تبعیت می نماید.

کال سنتر


۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ۱۳:۴۴
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۱,۱۲۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید