سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۲:۳۶
 

اخبار

اقدامات هفته سلامت در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور

هفته سلامت در شرایط کنونی رنگ کرونایی به خود گرفته است و همه واحدها آماده ارائه خدمات با تمام توان خود هستند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ،  با توجه به شعار هفته سلامت در سال 99  ، که از یکم  تا هفتم اردیبهشت است ،با عنوان حمایت همگانی از مدافعان سلامت است . در این راستااین بهداشت و درمان طبق عناوین روز شمار ایام هفته سلامت اعلامی از سوی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، برنامه ریزی های مختلفی را برای این هفته انجام داده است که مشروح آن بشرح زیر اعلام می شود.

سه شنبه دوم اردیبهشت ، با عنوان پزشکان ، پرستاران و خانواده نظام سلامت در مقابله با کرونا است که بمناسبت نامگذاری این روز ، اولین بسته داروئی جهت اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی و تحت عنوان طرح Home Care به بازنشستگان بالای 60 سال دیابتی ارسال گردید.

چهارشنبه سوم اردیبهشت ، با عنوان آموزش ، پژوهش ، فناوری و تولید ملی در مقابله با کرونا ، آموزش های لازم در مواجهه با بیماری کرونا ، طبق دستورالعمل های ارسالی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در سایت این بهداشت و درمان بازگذاری شده است.

پنج شنبه چهارم اردیبهشت ، با عنوان هماهنگی و همکاری بین بخشی در مقابله با کرونا ، بمناسبت اینن روز هماهنگی و همکاری بین بخشی این بهداشت و درمان از اول اسفند 98 هفته ای دو بار با برگزاری جلسات مشترک مسئولین و افراد درگیر در بیماری کرونا ، روند پیشگیری و درمانی مناسبی را به لطف الهی برای همکاران و خانواده های شریف صنعت نفت شمالغرب کشور در پیش گرفته است و در این جلسات آخرین دستورالعمل های سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بررسی شده و مصوبات آن اجرایی گردیده است.

این بهداشت و درمان در حوزه Home Care  و Call center نیز با همکاری واحدهای مختلف خدمات قابل قبولی را ارائه داده است.

جمعه  پنجم اردیبهشت ، با عنوان روحانیون ، نهادهای دینی و همدلی مومنانه در مقابله با کرونا ، جلسه مشترکی به حضور حاج آقا بابازاده امام جماعت این بهداشت و درمان ، دکتر حسینعلی زاده ، دکتر عرفانی برگزار شد و ضمن ارزیابی تلاش های حاج آقا بابازاده در دوره شیوع بیماری کووید 19 که خبر آن  در سایت این بهداشت و درمان بارگذاری شده است ، مقرر گردید ، ایشان روز سه شنبه در جلسه مشترک با مسئولین این بهداشت و درمان بمناسبت ماه مبارک رمضان سخنرانی داشته و هر روز پیام های متناسب با این ماه مبارک و حفظ سلامتی از دیدگاه اسلام را ارسال نمایند.

شنبه ششم اردیبهشت ، با عنوان مردم ، همیاران سلامت و مشارکت اجتماعی در مقابله با کرونا ، بمناسبت نامگذاری این روز ، حاج آقا بابازاده با مشارکت مردمی ، ضمن حفظ فاصله گذاری هوشمند اجتماعی ، در پخش بسته های سلامت - غذایی به مناطق محروم و گندزدائی اماکن شرکت کرد.

یکشنبه هفتم اردیبهشت ، با عنوان هر رسانه یک پایگاه سلامت در مقابله با کرونا ، اخبار اقدامات انجام یافته در مورد این بیماری بطور مرتب در سایت این بهداشت و درمان بازگذاری شده است و یا از طریق پیامک به نیروهای رسمی و حتی پیمانکاری بر اساس دستورالعمل های سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ارسال می شود.
۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۲:۱۴
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۱,۳۱۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید