سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۱۵

اخبار

برگزاری یکصدوشصت ونهمین نشست کمیته سلامت بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب با محوریت بیماری کووید 19

کمیته سلامت درخواست اختصاص چندین بلوک خالی از سکنه کوی قدس بعنوان نقاهتگاه بیماران کرونایی را کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، اعضای کمیته سلامت این بهداشت و درمان ، ضمن بررسی میزان تحقق مصوبات جلسات قبلی ، موارد جدیدی را تصویب کردند.

در این جلسه مقرر شد ، با توجه به موافقت مدیر عامل شرکت پالایش نفت تبریز در خصوص تغییر کاربری موقت چندین بلوک خالی از سکنه کوی قدس واقع در جاده ائل گلی شهر تبریز به منظور نقاهتگاه بیماران کرونایی شاغلین صنعت نفت شمالغرب کشور اعم از کارکنان رسمی و غیر رسمی شاغل در شرکت های صنعت نفت شهر تبریز و حومه اقدام شود و این امکان در سایر  استان های آذربایجانغربی و اردبیل نیز امکان یابی شده و مکاتبات لازم بعمل آید و پس از موافقت مدیران عامل شرکت های منطقه ، هماهنگی و برنامه ریزی های لازم در خصوص اقدامات مربوط به دارو و تجهیزات پزشکی ، اقلام اداری و پشتیبانی ، سازماندهی ، نیروی انسانی و تعیین شرح وظائف ، معیارهای پذیرش بیماران و بسته های خدمات قابل ارائه به بیماران بر اساس دستورالعمل مراکز مراقبتی بیماران کووید 19 وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، با سایر شرکت ها توسط بهداشت و درمان منطقه بعمل آید.

تمامی پزشکان دارای مجوز تائید بیماری در سامانه Nocorona .org از روز شنبه نسبت به ورود به سامانه و اقدام از طریق گام اول ، در خصوص مفاد سند Pro45-cov-0 اقدام لازم را بعمل آورند و در صورت نیاز به آموزش های لازم می توانند از Help سامانه استفاده نمایند .

دکتر تقی زاده بعنوان مسئول بررسی و اقدامات کنترلی شاغلین اقماری ساکن در شهرهای استان های تحت پوشش بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور که پرسشنامه غربالگری سایت nocorona.ir را بصورت خود اظهاری تکمیل کرده اند منصوب شد و جانشین ایشان دکتر توکلی معرفی گردید.

ساعت کاری کلیه واحدهای ستادی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور از ساعت 7:30 لغایت 14:30 تعیین شد که ساعات کاری سایر واحدهای درمانی صبح کار ثابت کما فی السابق از ساعت 7:30 لغایت 15:30 خواهد بود.

با توجه به نبود لیست نیروهای پیمانکاری شرکت های صنعت نفت تحت پوشش این بهداشت و درمان در سامانه غربالگری nocorona.ir ، حداکثر تا روز پنجشنبه با توجه به فرمت خاص درخواست سامانه به سازمان جهت بارگذاری اطلاعات ارسال گردد.

کلیه پزشکان سلامت کار و خانواده ، اقدامات ضروری در مراکز سلامت خانواده دراپیدمی کووید 19 و اقدامات ضروری در مراکز سلامت کاردر اپیدمی کووید 19 ارسالی از سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت را به دقت مطالعه اجرایی شود و در صورت وجود هر گونه موانع احتمالی در اسرع وقت با هماهنگی رئیس سلامت کار و رئیس سلامت خانواده بهداشت ودرمان منطقه مرتفع شود.

کمیته سلامت4
کمیته سلامت3
کمیته سلامت2
کمیته سلامت1


۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۷۵۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید