سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۲۱:۳۷

اخبار

تقدیر رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت شمالغرب کشور از یاسین پیربوداقی

پیربوداقی پرستار ایستگاه تقویت فشار گاز مرند مورد تقدیر رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، یاسین پیربوداقی پرستار ایستگاه تقویت فشار گاز مرند ، در پی اعلام نیاز به کادر درمان در جنوب کشور ، بهمراه دکتر علی اصغر سودی متخصص عفونی به بیمارستان نفت ماهشهر واقع در شهرک چمران مراجعه کرد.

وی از 15 الی 25 تیر سال جاری در بخش ICU تنفسی مشغول ارائه خدمات به بیماران کرونایی با شرایط سخت بود.

دکتر حسینعلی زاده ، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور با اهدای لوح تقدیر از پیربوداقی تشکر نمود و گفت : من از وجود همکاران جوان و متعهد چون پیربوداقی که با تمام وجود به کار خود عشق می ورزند و با تلاشی مضاعف ، به یاری بیماران در شرایط سخت می روند به خود می بالم .

پیربوداقی به خبرنگار روابط عمومی این بهداشت و درمان گفت : هر پرستار مسئول مراقبت از 2 الی 3 بیمار بود و من در ده روز که از بیماران مراقبت می کردم اکثر بیماران کرونا و مراجعه کنندگان سرپایی با علائم بالینی ناپایدار بودند و افت اکسیژن خون به زیر 60 هم می رسید .

وی گفت : شاید مهمترین نکته در بهبود بیماران با علائم شدید ، رسیدگی دقیق کادر درمان و ویزیت مداوم ( حداقل یک ساعت یکبار ) توسط پزشکان متخصص مقیم بود که نقشی مهمی در درمان و بخصوص Extube شدن بیماران بستری در ICU داشت.

پیربوداقی یادآور شد: متاسفانه آمار مراجعین بدنبال تعطیلات و تجمع خانوادگی تشدید یافته بود که آموزش و توصیه پیشگیری و بهداشتی به مراجعین و همراهان در اولویت کاری ما بود.

ایشان با بیان خاطره ای از دوران حضور خود در بیمارستان ماهشهر گفت : همسر یکی از همکاران بخش رادیولوژی بیمارستان ماهشهر که به دلیل علائم شدید به مدت طولانی در بخش ICU بستری بود که انتوبه شده بود و ما در آن روز ها با تلاش دکتر شهرامی و دکتر سودی و پرستاران بخش مراقبت های ویژه برای بهبودی ایشان تلاش کردیم که در نهایت با ساکشن مرتب ترشحات ریه و انجام فیزیوتراپی صحیح ، بیمار با حال عمومی خوب ، از بیمارستان مرخص شد.

قطعا چنین موفقیتی را که به لطف الهی و با تلاش کادر درمان محقق شد که با هیچ پاداشی نمی توان به جز رضایت خداوند جبران نمود.

حضور داوطلبانه من و سایر همکاران که جزو کوچکی از خانواده درمان بهداشت و درمان صنعت نفت هستیم موید این نکته است.

 

پیربداقی3
پیربداقی2
پیربداقی1

۱۹ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۱۳
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۱,۲۳۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید