سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۲۹

اخبار

تلاش هایی از جنس انسانیت در بهداشت ودرمان صنعت نفت

اردوهای جهادی؛ روایت گام های استوار جهادگران برای تزکیه نفس است

منظور از "جاهدوا فی سبیل الله" این نیست که فقط تفنگ به دست باشیم؛ بعضی مواقع لازم است بیل به دست، کلنگ به دست و شاید هم کتاب یا دارو به دست باشیم. به هر حال هر زمان جهاد خود را می طلبد. مهمترین هدف اردوهای جهادی سازندگی است. سازندگی روح و جسم جهادگران .

سید محمد قاضی نژادیان بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به برگزاری اردوهای جهادی در مناطق سازمان اشاره و هدف از برگزاری آن  را اجرای منویات مقام معظم رهبری و کمک به محرومان عنوان کرد .
وی ادامه داد : اردوی جهادی یک حرکت دسته جمعی  است که در آن افراد با توجه به موقعیت کاری یا علمی خود ، بدون هیچ چشم داشت و انگیزه مالی قدم در راه می گذارند و خوشبختانه همکاران ما در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بسیار خوش درخشیدند.
قاضی نژادیان تصریح کرد : سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت همسو با سیاست ها و برنامه های وزارت نفت در حوزه مسوولیت های اجتماعی و خدمات عام المنفعه با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی اردوی جهادی و درمانی در مناطق مختلف برگزار کرد.
مسئول بسیج ستاد سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت افزود:  با مساعدت های دکتر سمیع  مدیرعامل و حمایت های مدیران و مشارکت همکاران با توجه به شرایط نامناسب بهداشتی - درمانی و معیشتی خانواده ها ، اردوهای جهادی در قالب ویزیت سرپایی ، ارایه خدمات پزشکی ، جمع آوری کمک های نقدی جهت تهیه و  تحویل دارو به صورت رایگان ، ارائه پکیج هایی بهداشتی (حوله استحمام ، مسواک و خمیردندان ، کرم مرطوب کننده) ، پک تغذیه ، پک پوشاک و پکیج لوازم التحریر برگزار شده است.
وی اظهار داشت  :  برگزاری این اردوهای جهادی  متعلق به گروه خاصی نیست و مجموعه تلاش های انسانی و بشر دوستانه است  که در چند سال گذشته در  بهداشت  ودرمان صنعت  نفت آغاز شده است  که امیدواریم  با همکاری دیگر کارکنان صنعت نفت ، امکان  دستگیری بیشتر و توانمند سازی در زمینه های درمانی و غیر درمانی از  نیازمندان فراهم شود.
قاضی نژادیان خاطر نشان کرد : تیم متشکل در این اردوهای جهادی شامل (پزشک های متخصص  ، پرستار ، ماما ، بهداشت کار دهان و دندان ،مشاور) ، تاسیسات ، پشتیبانی ، نقلیه  بود .
وی ادامه داد : از سال 95 که اردوهای جهادی به شکل جدید صورت گرفته علاوه بر خدمات درمان با کمک ها ینقدی و غیر نقدی همکاران بیش از 1800 هزار نفر در مناطق محروم اطراف تهران تحت پوشش خدمات های مختلف قرار گرفته اند.
مسئول بسیج ستاد سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بیان کرد : مهمترین نکته در برگزاری اردوهای جهادی حضور همکاران با اشتیاق و ذوق بود که خالصانه از هیچ کمکی دریغ نمیکردند ، در نظر داریم در مهرماه امسال اردوی جهادی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کنیم.

اردو جهادی 7
اردو جهادی 4
اردوی جهادی
اردوی جهادی 
اردو جهادی 5
اردو جهادی 4
اردو جهادی 3


۱ مهر ۱۳۹۹ ۱۴:۰۶
تعداد بازدید : ۳۲,۵۲۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید