سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۵۸

اخبار

برگزاری جلسه کمیته خرید تجهیزات پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب

مسئول HSE این بهداشت و درمان روند خرید و تغذیه اطلاعات تجهیزات پزشکی را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، کمیته خرید تجهیزات پزشکی این بهداشت و درمان امروز تشکیل جلسه داد.

در این جلسه به با هدف آشنایی اعضا با سیستم PMQ یا سیستم یکپارچه مدیریت تجهیزات پزشکی بود مهندس حصاری مسئول تجهیزات پزشکی واحد HSE توضیحات کاملی در مورد سیستم PMQ ، منوهای عملکردی با توجه به اختصاص کد و رمز عبور سیستم ، جداگانه به مسئولین واحدهای اورژانس ، دندانپزشکی و آزمایشگاه ارائه کرد.

ایشان روند درخواست کالا و تعمیر تجهیزات پزشکی توسط واحدها را توضیح داد و از همکاران خواست که فقط از طریق این سیستم PMQ اقدام نمایند.

وی ضمن توضیح در خصوص نحوه درخواست ها در واحدهای مختلف بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، اعلام نظر کمیته تجهیزات پزشکی در خصوص خرید کالا را مهم دانست.

حصاری در ادامه نحوه ی تکمیل فرم های 1-10 و 2-10 را تشریح کرد و گفت هر خریدی که انجام می شود ابتدا وارد انبار شده و بعد فرم ها تکمیل شده و نسخه ای از آن به واحد حسابداری ارسال خواهد شد.

  سپس دکتر عرفانی با تاکید بر این مسئله که تجهیزات خریداری شده از شرکت های تجهیزات پزشکی در حضور مسئول واحد تقاضا کننده ، نماینده حراست و مسئول تجهیزات پزشکی تحویل گرفته شده و حتما قبل از استفاده در واحد مربوطه مشخصات دقیق دستگاه در سیستم یکپارچه مدیریت تجهیزات پزشکی تغذیه شود.

در ادامه حصاری تاکید کرد هر گونه انتقال دستگاهها بایستی در سیستم  PMQ ثبت شود.

کمیته خرید4
کمیته خرید3
کمیته خرید2
کمیته خرید1

 

۱۶ مهر ۱۳۹۹ ۱۴:۴۹
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۸۳۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید