سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۴۵

اخبار

انجام مشاوره تغذیه غیر حضوری برای افراد با ریسک بالا

کارشناسان تغذیه با مشاوره تلفنی ، پاسخگوی سوالات کارکنان صنعت نفت هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، با توجه به شیوع بیماری کرونا در ماه های اخیر و مطالعاتی که تا به حال در مورد این ویروس انجام شده است ، انجام خدمات تغذیه ای یک عامل حیاتی در پیشگیری ، کنترل و درمان این بیماری قلمداد می شود.

بررسی انجام شده نشان می دهد ، افراد چاق ریسک بالایی در ابتلا و مرگ و میر ناشی از این بیماری دارند. از سوی دیگر عدم کنترل بیماری های مزمن همچون دیابت و فشار خون که ارتباط تنگاتنگی با دریافت غذایی فرد دارد می تواند عوارض ناشی از این بیماری را به شدت افزایش دهد.

بر این اساس کلینیک تغذیه بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور در جهت انجام خدمات بهتر برای افراد با ریسک بالا که امکان مراجعه حضوری در این ایام را ندارند ، اقدام به انجام مشاوره تغذیه تلفنی هم زمان با شیوع ویروس کرونا کرده است.

در این طرح افراد با ریسک بالا ( چاقی ، دیابت ، فشار خون و ... ) که از طریق پرونده های طب صنعتی و بهداشت خانواده شناسائی شده اند ، به صورت روزانه مورد پیگیری از طریق این واحد  قرار می گیرند.

شایان ذکر است کلینیک تغذیه در تمامی ساعات کار اداری در ایام هفته علاوه بر ویزیت حضوری ، پاسخگوی سوالات تغذیه ای تمامی پرسنل صنعت نفت و خانواده های محترمشان از طریق شماره تلفن 31151178 می باشد.

تغذیه2
تغذیه1


۲۷ مهر ۱۳۹۹ ۰۹:۱۷
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۱,۰۰۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید