سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ۲۲:۵۹
 

اخبار

انجام معاینات دوره ای کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور

طب صنعتی و سلامت کار با رعایت پروتکل های بهداشتی معاینات دوره ای کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، واحد طب صنعتی و سلامت کار  ، با انتشار اطلاعیه ای جدول زمان بندی معاینات دوره ای کارکنان این بهداشت و درمان را اعلام کرد.

در این اطلاعیه که در تابلو اعلانات طبقات ساختمان پلی کلینیک نصب شده است تاریخ انجام این معاینات از مورخ 99/9/22 لغایت 99/10/10 اعلام شده است.

در مصاحبه ای که خبرنگار این بهداشت و درمان با سعدی حصاری کارشناس بهداشت و مسئول HSE انجام شد ، وی گفت : جهت انجام معاینات ، برنامه زمان بندی مشخص شده ،  برای هر روز تعداد پرسنل ( حداکثر 10 نفر) مشخص و فراخوان شده است.

حصاری در ادامه گفت : در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی ، حفظ فاصله اجتماعی حین نوبت گیری برای انجام آزمایشات و معاینات تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است که در این خصوص با مسئولین واحد ها هماهنگی های لازم بعمل آمده است.

وی در مورد فرآیند انجام معاینات گفت : راس ساعت 7:45 پرسنل جهت اخذ برگه معرفی آزمایش ، به واحد خدمات اداری طب صنعتی (بصورت ناشتا) مراجعه خواهند کرد.

شایان ذکر است امسال علاوه بر آزمایشات روتین سالیانه ، برای کادر درمان شامل پزشکان ، پرستاران ، دندانپزشکان و کادر آزمایشگاه ، آزمایش Hbs Ab نیز اضافه شده است که برای پرتوکاران لام خون محیطی در نظر گرفته شده است.

در آزمایشات بدو استخدام نیز آزمایش های HIV , Anti HCV , HbsAb , HbsAg به روش الایزا افزوده شده است.

بعد از انجام آزمایش ، پرسنل جهت معاینه پزشکی به پزشک طب صنعتی مراجعه می کنند و در صورت صلاحدید پزشک طب صنعتی نوار قلب و ادیومتری نیز انجام خواهد شد.

سایر اقدامات شامل کنترل فشار خون ، قد و وزن ، بینائی سنجی و ... توسط پرستار صنعتی انجام خواهد شد.

معاینه5
معاینه4
معاینه3
معاینه2
معاینه1

۲۴ آذر ۱۳۹۹ ۱۰:۵۳
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۱,۵۲۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید