سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۳۲

اخبار

جلسه هماهنگی پرستاران بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب

کارشناسان پرستاری این بهداشت و درمان در جلسه ای با حضور مسئول اورژانس و رئیس امور درمان ، مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، جلسه هماهنگی کادر پرستاری این بهداشت و درمان برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر عرفانی رئیس روابط عمومی ضمن خوشامد گوئی به همکاران پرستار ، لزوم برگزاری جلسات هماهنگی پرستاران  در بازه های زمانی سه ماهه تاکید کرده و از زحمات کادر تلاشگر پرستاری در دوران شیوع ویروس کرونا قدردانی نمود.

سپس حسام زاده مسئول دفتر پرستاری از همکاران خواست نظرات و پیشنهادات خود را برای بهبود فرآیند درمانی و اقدامات پرستاری در این بهداشت و درمان بیان کنند.

داداشی کارشناس پرستاری شرکت پتروشیمی تبریز گفت : برگزاری جلسات اصلی ترین عامل برای حل مشکلات پرستاری است . وی با اشاره به این موضوع که انجام معاینات دوره ای در پاندمی بیماری کرونا در این بهداشت و درمان همزمان با مراجعه بیماران مبتلا یا مشکوک به کووید 19 در یک دوره زمانی کوتاه ، نتیجه تلاش تمامی کادر این بهداشت و درمان به خصوص پرستاران می باشد کاهش آمار مبتلایان و مراجعین را بهترین فرصت برای بازیابی توان کادر پرستاری بیان نمود.

وی مشکل بعدی را تاخیر در تامین روپوش و لباس پرستاری دانست که خوشمرام رئیس خدمات پشتیبانی در خصوص علت تاخیر در تامین روپوش پرستاری ، توضیحات لازم را ارائه کرد.

قبادی کارشناس پرستاری شرکت پالایش نفت تبریز اصلاح رویه پذیرش بیماران در شرکت پالایش نفت تبریز را از اقدامات اساسی آن واحد بیان کرد.

نعمتی کارشناس پرستار خانواده ،با توجه به حجم مراجعین در رده های سنی مختلف به این مرکز ، اختصاص اتاقی با فضای کاری بیشتر را خواستار شد.

دکتر مسکوچی رئیس امور درمان ، بیمه گری و اسناد پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور گفت : اجرای دستورالعمل های سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت وظیقه اصلی همکاران پزشک و پرستار می باشد وی همچنین بر اصلاح روند معاینات دوره ای کارکنان برای کاهش ابتلای بیماران و همکاران تاکید داشت.

در ادامه قهرمانی کارشناس پرستاری و دبیر کمیته ارتقای سلامت نظام اداری این بهداشت و درمان در مورد بازدید آمبولانس ها مطالب ارزنده ای ارائه کرد.

دکتر عرفانی پیشنهاد اصلاح فرآیند معاینات دوره ای کارکنان مراکز سلامت کار شرکت های پالایش نفت و پتروشیمی تبریز را با در نظر گرفتن اصل حفاظت از سلامت پزشک و پرستار ارائه نمود.

در پایان پرستاران از زحمات دکتر مرادی که در معاینات دوره ای کارکنان ، همکاری صمیمانه ای داشت تقدیر و تشکر کردند.

 

پرستار5
پرستار4
پرستار3
پرستار2
پرستار1

۲۲ دی ۱۳۹۹ ۰۹:۳۲
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۶۸۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید