سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۰۹
 

اخبار

پیش رزمایش حفاظت فیزیکی از زیر ساختها در زمان بحران

پیش رزمایش حفاظت فیزیکی از زیر ساخت ها در مواقع بحران در محل حادثه ( پلی کلینیک مرکزی ) با حضور همکاران حراست ( حفاظت فیزیکی ) برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، دکتر مقدم دبیر کمیته بحران ، با اشاره به  حساسیت زمان در مواقع بحران ، سرعت عمل را مهمترین اصل در واکنش های واحدهای حراست و کمیته بحران عنوان کرد و گفت : برگزاری پیش رزمایش نقش مهمی در واکنش های مناسب واحدهای مختلف در مواقع بحران دارد 

وی افزود : برگزاری پیش رزمایش آمادگی همکاران را در زمان بحران بالا برده و حساسیت اقدام مناسب در زمان کم را به همه خاطر نشان می سازد.

وی سپس با اشاره به آمادگی همکاران حراست در مواقع بحران گفت : این همکاران همانند همکاران واحد اورژانس باید در آمادگی کامل برای هر گونه بحران باشند.

مقدم تصریح کرد : با توجه به اینکه در عرض دو هفته آینده رزمایش انجام خواهد گرفت و حدود دو ساعت قبل به همکاران اطلاع رسانی خواهد شد پس باید آمادگی کامل داشته باشند .

وی محوریت رزمایش را  حفاظت از فضای سایبری ،تاسیسات ، اموال و کارکنان بیان کرد و گفت :  اجرای دقیق سناریوی تهیه شده موضوع پیش رزمایش فعلی حفاظت از زیر ساخت ها در زمان بحران ( خرابکاری ، حوادث غیر مترقبه و تروریسم ) است .

مقدم هدف از رزمایش را افزایش مهارتهای عملیاتی پرسنل حراست و هماهنگی بین واحدها ، افزایش مهارتهای عملیاتی پرسنل انفورماتیک ، ارزیابی ریسک و آسیب پذیری ،باز سازی و توانمند سازی نقاط آسیب پذیر بیان کرد.

سطح بحرانی که در این رزمایش مد نظر است سطح یک یا داخل سازمانی است .

ایشان توضیحاتی را در مورد تشکیل SWOT بیان کرد که به ترتیب از اجزای  Strengh  ( قدرت ) ، Weakness ( ضعف ) ، Opprtunity ( فرصت ) ، Threat ( تهدید ) تشکیل شده است.

رزمایش 4
رزمایش3
رزمایش2
رزمایش1

۱ بهمن ۱۳۹۹ ۱۳:۳۴
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۶۶۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید