سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۰۷

اخبار

برگزاری رزمایش با محوریت حفاظت فیزیکی از زیرساخت ها در زمان بحران

رزمایش با موضوع حفاظت فیزیکی از زیر ساخت ها در زمان بحران( سرقت) جهت آماده سازی همکاران حراست ( حفاظت فیزیکی) برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، بمنظور سنجش میزان آمادگی نیروهای حفاظت فیزیکی ( حراست ) این بهداشت و درمان ، کمیته بحران اقدام به برگزاری رزمایشی با موضوع « حفاظت فیزیکی از زیر ساخت ها در زمان بحران » کرد.

جلسه هماهنگی برای انجام رزمایش با موضوع فوق  در ساعت 9 صبح 29 دی امسال در سالن آموزش پلی کلینیک مرکزی و با حضور مسئولین و کادر حراست این بهداشت و درمان برگزار شد. در این جلسه دکتر مقدم دبیر کمیته بحران با اشاره به هماهنگی های بعمل آمده در جلسه قبلی ، هدف از این رزمایش را بررسی کمبودهای موجود مانند  دوربین ، وسایل حفاظت شخصی و بی سیم عنوان کرد و گفت : افزایش امنیت سایبری بهداشت و درمان از دیگر اهداف انجام این رزمایش است.

شروع رزمایش ساعت 10 صبح بود که با قطع سیستم سخن و بررسی عملکرد پزشکان و همکاران واحد داروخانه در ارائه خدمات با وجود قطعی سیستم سخن صورت گرفت که آن را می توان از دیگر اهداف انجام رزمایش دانست.

دکتر حسینعلی زاده رئیس این بهداشت و درمان در خصوص دلیل عدم خرید دوربین مدار بسته برای ساختمان و محوطه این بهداشت و درمان را موافقت نکردن واحد حراست سازمان بهداشت و درمان  با خرید این تجهیزات عنوان کرد .

وی در خصوص افزایش امنیت سایبری و افزایش امنیت اتاق سایبری نیز راه حل هایی را عنوان کرد.

ایشان با اشاره به نبود آلارم برای واحد حراست گفت : تعبیه آژیر و خرید خط Hot Line برای حفاظت بیشتر ساختمان و افزایش کارآئی واحد حراست باید مد نظر قرار گیرد.

در ادامه  رزمایش ، با انجام سرقت توسط یکی از همکاران آغاز شد با واکنش سریع نیروهای حراست حاضر در صحنه و حین فرار در محوطه حیاط ساختمان پلی کلینیک دستگیر شد.

مورد بعدی انجام سرقت از اتاق یکی از پزشکان بود که در حین انجام جرم ، توسط همکاران حراست حاضر در محل ، وی نیز ناکام ماند.

در ضمن ورود به اتاق  سرور توسط افراد ناشناس و همچنین هک کردن سیستم سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، با هوشیاری همکاران حراست شناسائی و از خرابکاری وی جلوگیری بعمل آمد.

مرحله بعدی انجام رزمایش ، وقوع آتش سوزی سوری در ساختمان بود که با صدای آلارم آتش سوزی ، همکاران واحدهای اورژانس و آزمایشگاه از خروجی اضطراری ساختمان پلی کلینیک بموقع خارج شدند.

در نهایت در جلسه بررسی اقدامات انجام یافته توسط همکاران حراست ، انفورماتیک و ... تشکیل شد و دکتر مقدم از نحوه عملکرد همکاران اظهار رضایت کرد.

حفاظت18

حفاظت9

حفاظت10

حفاظت11

حفاظت14
حفاظت19
حفاظت12

حفاظت14حفاظت17

حفاظت16
حفاظت8
حفاظت7
حفاظت6
حفاظت5
حفاظت4
حفاظت3
حفاظت2
حفاظت1

۲۹ دی ۱۳۹۹ ۱۲:۰۵
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۱,۰۹۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید