سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۲۲

اخبار

تجلیل از پرستاران نمونه بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب

پرستاران نمونه بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور مورد تقدیر قرار گرفتند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، بمناسبت میلاد حضرت زینب ( س ) و روز پرستار ، از پرستاران نمونه این بهداشت و درمان تجلیل شد.

در این مراسم دکتر حسینعلی زاده رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، با اشاره به شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا گفت : در این ایام که همه همکاران در جهت ارائه خدمات بهینه با رعایت پروتکل های بهداشتی تلاش می کنند ، حلقه درمانی برای پیشگیری و درمان کرونا در این بهداشت و درمان تشکیل شده است که پرستاران هسته اصلی این حلقه هستند.

وی ضمن تشکر از زحمات همه پرستاران شاغل در این بهداشت و درمان ، از تلاش ها مضاعف پرستاران نمونه که با ارائه خدمات درمانی همراه با تکریم ارباب رجوع همراه بود تقدیر کرد.

در ادامه دکتر عرفانی رئیس روابط عمومی و اورژانس این بهداشت و درمان از ارائه خدمات پرستاری با کیفیت بالا و حسن اخلاق ایشان تقدیر نمود.

در پایان با اهدای یک شاخه گل و لوح تقدیر که به امضای مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت رسیده بود از همکاران پرتلاش پرستاری تقدیر بعمل آمد.

شایان ذکر است پرستاران نمونه این بهداشت و درمان ، عذرا دبیری پرستار اورژانس پلی کلینیک ، رضا رضوان خواه پرستار مرکز سلامت شرکت منطقه هشت عملیات انتقال گاز و مرتضی معصومی پرستار شاغل در مرکز سلامت کار پالایشگاه و پتروشیمی تبریز  بودند که آرزوی سلامتی و موفقیت برای این عزیزان داریم.

 

پرستارنمونه4
پرستارنمونه1

پرستارنمونه5
پرستارنمونه8
پرستارنمونه7
پرستارنمونه9

۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ۰۸:۱۷
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۹۷۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید