سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۳۷

اخبار

بررسی برنامه های عملیاتی سال 1400 بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب در اولین جلسه کمیته سلامت

دکتر حسینعلی زاده مهمترین هدف این بهداشت و درمان را افزایش کارائی و بهره وری واحدهای مختلف در افزایش رضایت مندی خانواده شریف صنعت نفت دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، اولین کمیته سلامت با محوریت « بررسی برنامه های عملیاتی واحدهای درمانی و اداری/ مالی در سال 1400 » طبق دستورالعمل ابلاغی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و با حضور دکتر حسینعلی زاده رئیس این بهداشت و درمان و مسئولین واحدها برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر حسینعلی زاده با تبریک سال جدید و تقارن فرخنده آن با اعیاد شعبانیه ، بر عزم سازمان برای افزایش کارائی و بازدهی بیشتر چه از نظر تخصصی و چه مالی بر اساس برنامه ریزی های سازمان را هدف اصلی این بهداشت و درمان دانست و گفت : افزایش بهره وری واحدهای مختلف در گرو  رضایت مندی ارباب رجوع نهفته است که با بررسی فرم های نظر سنجی از واحدهای مختلف ، به اهداف خود نزدیکتر خواهیم شد.

راه اندازی نرم افزار سینا در واحدهای مختلف سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، موضوع دیگری بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت که دکتر حسینعلی زاده از لزوم بررسی همه جانبه نرم افزار جهت استفاده واحدهای مختلف و ایجاد زیر ساخت های مناسب برای راه اندازی تاکید کرد و لازمه آن را برگزاری جلسات گروهی و هماهنگی با واحد انفورماتیک دانست.

وی در ادامه با اشاره به شرایط کنونی افزایش شیوع بیماری کووید 19 در جامعه و به تبع آن در خانواده صنعت نفت شمالغرب کشور ، بر رعایت هر چه دقیق تر دستورالعمل های بهداشتی تاکید کرد و از تعبیه محل ویژه ای جهت نمونه گیری برای آزمایش PCR  خبر داد و گفت : ان شاء الله بزودی نمونه گیری برای آزمایش PCR جهت تشخیص سریع کووید 19 از مراجعین بیمار و یا مشکوک در بخش اورژانس راه اندازی خواهد شد.

ایشان از اقدامات انجام یافته برای تامین واکسن جهت کادر این بهداشت و درمان توضیحات جامعی را ارائه کرد و با بیان اینکه انجام مذاکرات تلفنی با ستاد سازمان و همچنین مکاتبه با معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز انجام شده ، گفت : امیدوارم در آینده نزدیک واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور انجام گردد.

در ادامه دکتر سودی متخصص عفونی ، در مورد لزوم انجام واکسیناسیون کارکنان جهت پیشگیری از شیوع بیماری کووید 19 تاکیدکرد و گفت : با انجام واکسیناسیون کادر این بهداشت و درمان ، هم ارائه خدمات به مراجعین به نحو احسن انجام خواهد شد و هم کارائی و بهره وری نیروهای موجود افزایش خواهد یافت.

در ادامه اشرفی مسئول برنامه ریزی این بهداشت و درمان  با جمع بندی برنامه های عملیاتی ارسالی مسئولین واحدهای مختلف این بهداشت و درمان ، در خصوص برنامه های عملیاتی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور در سال 1400 توضیحات لازم را ارائه نمود.

 

برنامه4

برنامه3
برنامه2

برنامه6
برنامه5
 

 
 
۱۸ فروردین ۱۴۰۰ ۱۰:۳۶
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۶۲۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید