سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۵۴

اخبار

تقدیر از کادر خدماتی بهداشت ودرمان صنعت نفت شمالغرب بمناسبت روز کارگر

دکتر حسینعلی زاده به مناسبت روز جهانی کارگر از کادر خدماتی این بهداشت و درمان تقدیر کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، امروز شنبه مصادف با روز جهانی کارگر ، دکتر حسینعلی زاده رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب ، دکتر مسکوچی رئیس امور درمان ، اسناد پزشکی و بیمه گری ، دکتر عرفانی رئیس روابط عمومی و خوشمرام رئیس امور مالی این بهداشت و درمان در سالن آموزش پلی کلینیک مرکزی حضور یافتند و از نیروهای خدماتی این بهداشت و درمان تقدیر و تشکر کردند.

در این مراسم ، دکتر حسینعلی زاده ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر به حاضرین و آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت : شما عزیزان صف اول بهداشت و درمان صنعت نفت در رویارویی با ارباب رجوع هستید که با رفتار درست و تکریم مراجعین این بهداشت و درمان سهم بسزائی در ایجاد رضایت مندی در خانواده شریف صنعت نفت دارید.

ایشان در ادامه با اشاره به وضعیت معیشتی کارگران در کشور و همچنین در این بهداشت و درمان گفت : من می دانم همه شما با این وضع دریافت حداقل دستمزد با شر ایط سختی روبرو هستید و گاها به برنامه ریزی شما در اداره زندگی شخصی اتان غبطه می خورم که امیدوارم با مصوبات مجلس شورای اسلامی و تلاش برنامه ریزان کلان کشوری ، شاهد بهبود وضعیت معیشتی شما باشیم.

در هر حال ، ما در کلیه مصوبات و برنامه ریزی های خود با سه وزارت خانه همکاری داریم که اولین آنها وزارت نفت است و بعد از آن وزارت کار جهت نیروهای پیمانکاری و برای برنامه های درمانی از دستورالعمل های ارسالی از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تبعیت می کنیم و این اهمیت و سختی نوع خدمات و برنامه ریزی های ما را نشان می دهد.

سپس وی گفت : بهداشت و درمان صنعت نفت یک مرکز خدماتی است که در ازای ارائه خدمات بهینه از شرکت ها سرانه دریافت می کند لذا همه تلاش ما باید در جهت ارتقای خدمات و افزایش رضایتمندی مراجعین باشد و همکاران محترم خدماتی در این زمینه تلاش اصلی را باید داشته و سعی در وقوع این امر داشته باشند.

در ادامه خوشمرام رئیس امور مالی با تشکر روز جهانی کار وکارگر ، از تلاش های همکاران خدمات تشکر کرد .

دکتر عرفانی ضمن تائید سخنان دکتر حسینعلی زاده گفت : من از نزدیک شاهد تلاش های مسئولین در جهت تسهیل امور و افزایش رضایت کارکنان بخصوص همکاران خدماتی هستم و در این راستا پیگیری های زیادی برای استفاده کارکنان این بهداشت و درمان از واکسن کرونا انجام شده است که ان شاء الله در آینده نزدیک شاهد تزریق واکسن کرونا به همکاران باشیم.

در پایان با اهدای یک شاخه گل از همکاران خدمات تقدیر شد.

روز کارگر13
روز کارگر12
روز کارگر11

روز کارگر8
روز کارگر7
روز کارگر6
روز کارگر5
روز کارگر4
روز کارگر2
روزکارکر1

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۰:۴۶
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۵۰۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید