سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۰۴

اخبار

واکسیناسیون کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب برعلیه ویروس کووید19

واکسیناسیون بیش از دو سوم کارکنان بخش درمانی و ستادی دخیل در پیشگیری و درمان ویروس کرونا بر علیه این بیماری در بهداشت و درمان شمالغرب


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، با پیگیری های مجدانه رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور و رئیس امور درمان ، بیمه گری و اسناد پزشکی تا پایان اردیبهشت ماه سال 1400 بیش از دو سوم کارکنان بخش درمانی و ستادی دخیل در پیشگیری و درمان بیماری کووید 19 ( کارکنان پذیرش ، نقلیه ، خدمات و ... )بر علیه این بیماری واکسینه شدند.

بر اساس پیگیری های رئیس بهداشت و درمان که از اواخر بهمن سال 1399 آغاز شد و طبق هماهنگی های بعمل آمده با دانشگاه علوم پزشکی تبریز و بخصوص معاونت بهداشتی و درمانی این دانشگاه طی چندین نوبت مکاتبه ، مراجعه حضوری و تماس های مکرر تلفنی انجام گرفت تا پایان اردیبهشت سال جاری بیش از دو سوم کارکنان این بهداشت و درمان بر علیه بیماری کووید 19 واکسینه شدند.

نکته قابل توجه ، انجام واکسیناسیون کارکنان آزمایشگاه ، کارکنان ستادی مرتبط با پیشگیری و درمان بیماری کووید 19 علاوه بر واکسیناسیون پزشکان ، دندانپزشکان و گروه های درمانی بود.

شایان ذکر است رئیس این بهداشت و درمان جهت انجام واکسیناسیون سایر کارکنان ستادی ( اداری - مالی و اسناد پزشکی ) مکاتباتی با معاونت درمانی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز انجام داده است که با توجه به پیگیری های مکرر ایشان ، ان شاء الله در آینده نزدیک شاهد انجام واکسیناسیون این گروه از همکاران باشیم.
۳ خرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۲۲
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۵۷۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید