سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۳:۲۴
 

اخبار

برگزاری جلسه پیش رزمایش پدافند غیر عامل بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب

جلسه پیش رزمایش پدافند غیر عامل با موضوع نشستی گاز و آتش سوزی در ایستگاه تقویت فشار گاز برگزار شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، جلسه ای با حضور اعضای کمیته پدافند غیر عامل و نمایندگان HSE شرکت گاز منطقه هشت عملیات انتقال گاز با موضوع « بررسی رزمایش تاب آوری شرکت در صورت قطعی و نشستی گاز و آتش سوزی در ایستگاه تقویت فشار گاز » برگزار گردید.
ابتدا دکتر حسینعلی زاده ضمن خیر مقدم گوئی به حاضرین ، آموزش را نقش اساسی برای واکنش و عکس العمل درست و بهینه در زمان وقوع حوادث بیان نمود و به نقش این مقوله بخصوص آموزش اجتماعی از دوران مدارس تاکید نمود.
ایشان با توجه به حضور پزشکیاران بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور در ایستگاه های تقویت فشار گاز ، تعامل بیشتر این دو واحد را خوستار شدند.
سپس دکتر مقدم توضیحاتی در مورد رزمایش با موضوع « نشست و آتش سوزی یا صاعقه در ایستگاه تقویت فشار گاز منطقه هشت » بیان نمود و هدف اصلی از جلسه پیش رزمایش فعلی و انجام رزمایش بعدی را حفظ پایداری تولید ، جلوگیری از اختلال در ارائه خدمات و سنجش توانمندی های نیروهای پشتیبانی جهت شناسائی نقاط قابل بهبود بیان نمود.
مهندس عبدالهی مسئول پدافند غیر عامل شرکت گاز منطقه هشت عملیات انتقال ، توضیحات جامعی در مورد شرایط ایستگاه های دارای پزشکیار ، تعامل همکاران با پزشکیاران مستقر در واحدها بیان نمود و با اشاره به اینکه متاسفانه در اکثر ایستگاه ها مسئول ایمنی یا آتش نشانی مستقر نمی باشد آموزش به اکثر کارکنان ایستگاه ها داده شده تا در زمان بروز حادثه با همکاری پزشکیار و با در نظر گرفتن ( زمان طلائی ) Golden time برای تشخیص و درمان بیماران مصدوم ، نقش 115 ( اورژانس های جاده ای ) و هلال احمر را نیز بسیار مهم دانست.

رزمایش2
رزمایش1
۱۶ تیر ۱۴۰۰ ۰۸:۰۴
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۶۵۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید