سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۵۳

اخبار

جلسه هماهنگی پزشکان و مراقبین سلامت با موضوع سامانه سینا

دکتر حسینعلی زاده از تلاش های همکاران پزشک خانواده در استفاده از سامانه سینا اظهار رضایت کرد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، امروز جلسه ای با حضور دکتر حسینعلی زاده رئیس بهداشت و درمان ،دکتر مسکوچی رئیس امور درمان ، بیمه گری و اسناد پزشکی ، دکتر عرفانی مسئول اورژانس و پزشکان و مراقبین سلامت جهت هماهنگی بیشتر در مورد سامانه سینا در سالن آموزش برگزار شد.

دکتر حسینعلی زاده با تشکر از هماهنگی بعمل آمده در واحد پزشک خانواده ، با اشاره به این موضوع که مجموع سلامت خانواده با هدف افزایش کیفیت خدمت رسانی به مراجعین جز در سایه افزایش توانمندی های علمی و همکاری های درون گروهی ممکن نخواهد بود ، شرایط موجود پزشک خانواده را مثبت ارزیابی کرد.

دکتر مسکوچی بر لزوم پیاده سازی سامانه مذکور در بهداشت و درمان ارومیه خبر داد و گفت : این امر میسر نخواهد شد مگر در سایه ارائه آموزش های لازم به همکاران در بهداشت و درمان ارومیه و انشاء الله در آینده نزدیک ، با فراهم شدن زیر ساخت های لازم ، سامانه سینا در درمانگاه ارومیه راه اندازی خواهد شد.

دکتر عرفانی ضمن تشکر از تلاش های پزشکان و مراقبین سلامت ، بخصوص در ده روز اخیر جهت ثبت معاینات غیر حضوری و حضوری در سامانه سینا ، از هماهنگی بعمل آمده بین گروه سلامت خانواده که قطعا موجب ارتقای کیفیت ارائه خدمات و آ»ار ثبت شده در سامانه خواهد بود قدردانی کرد.

سپس دکتر توکلی در مورد مراقبت بیماری های مزمن توضیحاتی ارائه نمود و لزوم اختصاص فایل Excel یا دفتر مراقبت ویژه برای هر پزشک خانواده جهت ارتقای معاینات بیماری های مزمن را بیان نمود.

دکتر احضار از تماس های روزانه با رضایی و نجفی در بهداشت و درمان های کرج و شمالشرق جهت بهبود وارتقای سیستم ثبت در سامانه سینا خبر داد و گفت : از تلاش های کارگروه پزشک و مراقبین سلامت بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور تشکر کرد.


سینا3
سینا2
سینا1

 

۲۸ تیر ۱۴۰۰ ۱۱:۳۵
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۶۱۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید