سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۷:۲۹
 

اخبار

خدمتی دیگر به خانواده صنعت نفت با انجام آزمایش PCR سه روز در هفته

تلاش شبانه روزی کادر بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور برای افزایش خدمت رسانی به مراجعین در دوران شیوع پیک پنجم کرونا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، با توجه به افزایش مراجعین بخش سرپائی اورژانس ، بویژه با علائم سرماخوردگی ؛ کادر آزمایشگاه ، اورژانس و پزشکان پلی کلینیک ، ضمن فعالیت مضاعف جهت ارائه بهینه خدمات به مراجعین محترم ، تمام تلاش خود  را برای کم کردن آلام بیماران با تشخیص کرونا ، انجام می دهند ، در این راستا دکتر حسینعلی زاده رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت شمالغر ب کشور اقدامات انجام یافته در بخش اورژانس و تریاژ را تشریح کرد و گفت : با توجه به شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا و جهت حفاظت حداکثری از همکاران در مقابل کرونا ویروس ، واحد پره تریاژ راه اندازی شده است تا با غربالگری بیماران با علام سرماخوردگی ، تماس مراجعین دارای علائم بالینی سرماخوردگی با واحدهای مختلف پلی کلینیک به حداقل برسد.

علاوه بر این در واحد تریاژ اورژانس ، انجام نمونه گیری برای آزمایش PCR از یک روز به سه روز افزایش یافته است و همکاران نمونه گیر بخش PCR به دو نفر افزایش یافت تا مدت زمان انتظار مراجعین کاهش یابد.

از دیگر اقدامات انجام یافته ، می توان به پیگیری واکسیناسیون همکاران بهداشت و درمان صنعت نفت و سایر گروه های پر خطر شرکت های تابعه صنعت نفت در شمالغرب کشور را نام برد.

در ادامه دکتر عرفانی مسئول اورژانس با اشاره به حذف فرم های کاغذی جهت کاهش شیوع و کنترل بیماری کرونا ویروس گفت : در این راستا ثبت ویزیت بیماران کرونایی در سیستم سینا که اخیرا از سوی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ارسال شده است صورت می پذیرد که این اقدام موجب تسهیل در پیگیری از طریق سیستم Call Center و نیز تهیه آمارهای مورد نیاز گردیده است.

از سوی دیگر با بیان اینکه ، برگزاری هفتگی جلسات درون گروهی پزشکان و پرستاران بخش اورژانس و کادر آزمایشگاه ، موجب ارائه خدمات بهینه به مراجعین و کاهش زمان انتظار در بخش تریاژ گردیده است.

ایشان در پایان گفت : امید است با تلاش های کادر درمان ، روند صعودی بیماری در بهداشت و درمان صنعت نفت و همچنین در کل کشور کاهش یافته و انشاء الله بزرودی روز های بدون کرونا را شاهد باشیم.

عرفانی
۱۱ شهریور ۱۴۰۰ ۱۰:۵۳
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۵۰۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید