سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۲۵

اخبار

تسریع و تکمیل روند واکسیناسیون شاغلین شرکت های صنعتی شمالغرب کشور

کارکنان گاز استان آذربایجان شرقی و منطقه هشت عملیات انتقال گاز دوز اول واکسن کرونا را تزریق کردند

در ادامه برنامه ریزی ها برای واکسیناسیون کارکنان شرکت های صنعتی شمالغرب کشور ، با هدف ریشه کنی و کنترل ویروس کرونا و ارائه خدمات بهینه به جمعیت تحت پوشش ، طرح واکسیناسیون حداکثری کارکنان مناطق عملیاتی در حال انجام است.
به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، در این طرح که با واکسیناسیون کارکنان شرکت های پالایش نفت و پتروشیمی تبریز آغاز شد و با اهتمام شدید همکاران پزشک و پرستار ، سعی در واکسیناسیون کلیه شاغلین مراکز صنعتی شمالغرب در مدت یک هفته دارند.

در این خصوص دکتر حسینعلی زاده رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور گفت : در ادامه برنامه های ریزی های انجام یافته ، واکسیناسیون شرکت های گاز استان آذربایجان شرقی و منطقه هشت عملیات انتقال گاز نیز در دستور کار قرار گرفت و از امروز با حضور یک نفر پزشک و 4 نفر پرستار در هر یک از شرکت های فوق آغاز شد.

وی با اشاره به نوع واکسن ، که از نوع سینوفارم است گفت : کلیه کارکنان رسمی ، قراردادی و پیمانکاری در این شرکت ها واکسینه خواهند شد که در گاز استان آذربایجان شرقی به تعداد 1300 نفر و در منطقه هشت عملیات انتقال گاز ، به تعداد 700 نفر واکسن تزریق خواهد شد.

در نهایت ، ایشان از مسئولین و همکاران در دانشگاه علوم پزشکی تبریز و مرکز بهداشت شهرستان تبریز که در تحویل منظم و بموقع واکسن به این بهداشت و درمان همکاری لازم را داشتند تقدیر و تشکر نمود.

در ضمن واکسیناسیون شرکت های صنعتی در استان آذربایجان غربی ( ارومیه ) با واکسیناسیون کارکنان شرکت پخش فرآورده های نفتی آغاز گردیده است.

شایان ذکر است تا روز یکشنبه هفته آینده به حول و قوه الهی ، کارکنان تمامی شرکت های صنعت نفت در تبریز واکسینه خواهند شد.

گاز3
گاز2
گاز1

 

گاز4
گاز3
گاز2
 

۱۷ شهریور ۱۴۰۰ ۰۸:۴۲
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۵۹۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید