سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۱۱

اخبار

تکریم همکار پرستار بازنشسته در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب

نسرین نعمتی پرستار خانواده این بهداشت و درمان طی مراسمی تجلیل شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ،در مراسمی که به مناسبت بازنشستگی نسرین نعمتی همکار درمانی ( پرستار خانواده ) در سالن آموزش برگزار شد ، بدلیل رعایت پروتکل های بهداشتی تعداد محدودی از مسئولین و همکاران حضور یافتند.

دکتر شمس الدین حسینعلی زاده رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، ضمن پاسداشت زحمات ایشان ، از نعمتی بعنوان بسیجی نمونه ای که با انجام بهینه وظائف خود در حوزه پرستار خانواده ، مسئولیت واحد خواهران کانون بسیج جامعه پزشکی را نیز به نحو احسن داشتند ، یاد کرده ،  کسب عنوان کانون بسیج جامعه پزشکی نمونه در سطح شهر تبریز را نتیجه زحمات ایشان و همکاران بسیجی این بهداشت و درمان دانستند.

دکتر امیر محمود عرفانی رئیس روابط عمومی مهمترین مشخصه و رمز موفقیت ایشان را نظم کاری ، تعهد و مسئولیت پذیری بالای ایشان بیان کرد و از زحمات ایشان تقدیر و تشکر نمود.

نعمتی با تشکر از حضور همکاران ، از  دعوت و برگزاری چنین مراسمی اظهار خوشحالی کرد و آرزوی طول عمر و سلامت را برای تمامی همکاران نمود.

شایان ذکر است در پایان مراسم دکتر حسینعلی زاده رئیس بهداشت و درمان ، خوشمرام رئیس خدمات پشتیبانی و حسام زاده رئیس دفتر پرستاری هدایاو لوح تقدیری به نشانه تجلیل از ایشان تقدیم کردند .

 

نعمتی4
نعمتی3
نعمتی2
نعمتی1

۲۵ مهر ۱۴۰۰ ۰۹:۳۲
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۵۱۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید