سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۳۳

اخبار

برگزاری رزمایش تاب آوری کارکنان در بروز حوادث غیر مترقبه ایستگاه تقویت فشار گاز هشترود

رزمایشی باعنوان ارزیابی تاب آوری کارکنان ایستگاه تقویت فشار گاز هشترود در صورت قطعی گاز و بروز حوادث غیر مترقبه با محوریت نشتی گاز ، آتش سوزی یا صاعقه برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، در جهت بررسی و ارزیابی عملکرد کادر درمان مستقر در ایستگاه تقویت فشار گاز هشترود بخصوص در صورت بروز حوادث غیر مترقبه و نیز آمادگی این عزیزان در شرایط مختلف ، مدیریت بحران بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور اقدام به برگزاری رزمایشی نمود.

این رزمایش که در مورخ 1400/7/24 در ایستگاه تقویت فشار گاز هشترود برگزار شد ، دکتر مقدم دبیر پدافند غیر عامل و مدیریت بحران ، حسام زاده رئیس خدمات پرستاری و حصاری کارشناس HSE در منطقه حاضر شدند.

دکتر مقدم دبیر پدافند غیر عامل و مدیریت بحران گفت : سناریوی این رزمایش توسط این واحد تنظیم گردیده بود و با هماهنگی مسئولین منطقه ، نیروهای امدادی هلال احمر ، اورژانس 115 ، منطقه توزیع برق ، آب و فاضلاب و معاونت فرمانداری شهرستان شبستر در این رزمایش حضور داشتند.

وی ضمن ارزیابی مطلوب عملکرد کادر درمان در این رزمایش گفت : عملکرد کادر درمان در این رزمایش تقریبا مطلوب ارزیابی شد که نیاز به تمرینات مداوم در جهت ورزیدگی و سرعت عمل کادر درمان ، رانندگان آمبولانس و نیروهای امدادی مشهود بود.

ایشان همچنین گفت : بعد از رزمایش موارد مربوط به Swot رزمایش تجزیه و تحلیل گردید و نگته مهم و قابل توجه در این رزمایش محل نامناسب درمانگاه بوده است که به تغییر محل درمانگاه برای مسئولین حاضر در منطقه تاکید شد.

رزمایش4
رزمایش 3
رزمایش 2
رزمایش1

۲۶ مهر ۱۴۰۰ ۱۱:۰۴
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۶۶۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید