سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۲۸

اخبار

رویت جواب آزمایش از طریق سایت بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور

خدمتی دیگر از بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ؛ در راستای تکریم ارباب رجوع امکان رویت جواب آزمایش از طریق اینترنت امکان پذیر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، جهت کاهش مراجعات ارباب رجوع  و خانواده شریف صنعت نفت  شمالغرب کشور بدلیل شرایط کنونی شیوع کرونا واحد انفورماتیک این بهداشت و درمان خدمتی جدید را ارائه نمود.

در این خصوص فرزاد ایمانی مسئول انفورماتیک این بهداشت و درمان گفت : در راستای تکریم ارباب رجوع بعد از یپاده سازی پروژه نوبت دهی مکانیزه توسط واحد ای تی این مرکز ، رویت جواب آزمایشات نیز از طریق اینترنت فراهم گردید . لازم به ذکر است با توجه اینکه سرورهای این بهداشت و درمان بر روی شبکه داخلی می باشند و دستور العمل های سازمان مبنی بر عدم ارتباط شبکه داخلی با شبکه اینترنت ترتیبی اتخاذ گردید تا بدون ارتباط دادن سرورهای داخلی با شبکه اینترنت امکان رویت جواب آزمایش نیز از طریق بستر اینترنت فراهم گردد .

مهندس ایمانی مجری این پروژه ضمن تشکر ویژه از مهندس هادی زاده در راستای پیاده سازی این امکان ، این پروژه را مرهون پشتیبانی  ریاست محترم این بهداشت و درمان در خصوص برنامه های واحد ای تی دانست .

۲۶ مهر ۱۴۰۰ ۱۱:۰۹
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۴,۴۱۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید